جوک دخمل ها
 
وبلاگ علمی تفریحی
به وبلاگ علمی تفریحی جوانان خوش آمدید.
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : محمد


دختره تا دیروز که خونه باباش بود از شیلنگ حیاط آب میخورد، الان که ازدواج کرده، می گه آب معدنی دماوند استاندارد نیست!


یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن، خود به خود خوش تیپ،
خوش استایل، مرد زندگی، شاهزاده رویاها
و فرد ایده آل 95% دخترها میشه!والا !


شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار و قیافه می خواد که تو نداری!


هيچي به اندازه اينكه به مادر يه دختر بگي “من فكر كردم شما خواهر بزرگشي” يه مادر رو خوشحال نميكنه !


دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه
برداشته تو about پروفایلش نوشته:
درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!
اعتماد به نفس بعضیا صاف تو لوزوالمعدم !



خداوند مرد را آفريد، و به زن ها قول داد مرد ايده آل را میتوان در هر "گوشه" زمين پيدا كرد

و زمين را "گرد" آفريد تا گوشه نداشته باشد.... 


دختره فرم دانشگاه پر کرده

نام:پریسا

نام خانوادگی:جلالی

فرزند: سوم!!

این چطوری کنکور قبول شده واسم سواله...


دو تا خانوم داشتن با خاطرات لاغریشون واسه هم افه میومدن. اولی می گه من اونقدر لاغر بودم که وقتی می رفتم حموم مامانم با یه چیزی روی چاه رو می پوشوند تا من توی چاه نیفتم. دومی می گه این که چیزی نیست، من یه بار یه آلبالو رو با هسته قورت دادم، همه ی فامیلامون می گفتن اوا زری خانوم چند ماهه حامله ای؟!


توصيه دخترانه : اگه يه موقع مورد حمله يک پسر قرار گرفتی شلوار اونو بکش پايين دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن! آخه اينجوری تو ميتونی بدوی ولی اون نميتونه.........


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 103318
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1